Saturday, June 11, 2011

SiTi DiALam FantaSi

Assalamuaikum.. Haii uoll's..

penah dengar n tengok x citer nie... citer kanak2 lama sudah nie kalau xsilap.. zaman shaye sekola lagi, rasa dah penah layann citer nie... dulu tayang kat Alam Ria cuti sekolah tv3.. yang nie shaye tengok kat tv1.. Dak siti nie pun shaye rasa dia dah besar panjang... =)
sowri yerk pitcha xjelas sbb guna hp cap ABC.. wakaka... pompuan nie dak siti tue..
saja bukak cerciter nie towk si Adam.. dari tengok cartoOn baik tengok yang cenggini... hehe.. Adam alwayz bangun pagi memang rajin mengemas.. kemas je yang dia rasa nampak bersepah.. hahaxxx.. ibunya lom ag kemas dia dah kemas dulu... huuu rajin anak ibu sowang nie.. ni yang bertambah kasih sayang nie... :)))
seb baik si Adam layan Siti DiAlam Fantasi nie.. dengan shaye sekali layannn gak.. best lak cerciter kanak2 nie.. wakaka...  okeh ar tu kan.. erat hubungan ibu dengan anak.. lakukan xtvt bersama... haihh... Daa uoll's...

No comments:

Post a Comment