Monday, July 4, 2011

RaSa MaCAm Nak G KLiniK cHecKup

hai u'olls..

arinie macam nak g klinik je checkup kesihatan.. macam x sihat la rasanyer.. tapi sini mendung jek... keta lak xde member en hubby pinjam (dari sepang datang KK jalan2) hermmm... naik motor???? bole tu bole bukan jauh pown 5minit sampai dah klinik tapi.. yang lecehnyer kena pakai helmet pada hal dekat jek.. (SOWRI NO PITCHA)

actually rasa nak g klinik sebab kepala nie pening2 sakit2 berdenyut2... macam maw tOmbang je kadang2... xpasti la kenapa.. cuma yang bole agak mungkin xcukup tido, xcukup rehat dan lemah2 je rasa badan nie.. mungkin jugak faktor cuaca disini yang kejap panas kejap redup+hujan... hmmm.. 

mata nie pown asyikk la mengantowk jek... b4 nie ok je bole tahan waktu siang malam normal tido la kan... ni skang ~siang mengantowk malam berjaga.. (sambung lagu nenek kebayan) "mencari cucu dimana ada, nenek ku kawen dengan anak raja" hehehe... gurau2 ja bha!!! 

tengok la jap lagi, skang en hubby xde dia baru je kuar, malam pown klinik buka... xsempat g siang g malam la..  kesihatan pown kena ambil tahu n jaga... nanti sakit bukan en hubby n diri sendiri je yang susah... nanti en Adam pown xterurus.. kesian dia nanti... o_O

u'olls pown jangan lupa jaga kesihatan k.. jaga kesihatan ingatlah orang tesayang... k papai...



No comments:

Post a Comment