Wednesday, July 13, 2011

buKu pEraNG LaGi!!

haiii u'olls...

berkisahkan buku perang islam yang en hubby minat tue... haaa shaye dah belikan lagi 3 buah... b4 nie shaye present kan 1 jek sempena besday dia .. skang shaye beli lagi towk dia... hehe... tercapai gaks hasrat en hubby nak miliki buku2 tuh dalam masa terdekat... xpe ade discount... kuar sikit jek my fulus xpe larh... lagi pown dia baca sungguh2  shaye tengok... Alhamdullilah...
 

shaye pown tumpang berusaha =) towk dapatkan dan membeli lagi 3 buah buku perang tue towk en hubby... harap dengan completenya buku2 nie, dia happy la hendaknyer.. shaye syukur n  bangga sebab dia minat nak tahu tentang sejarah perang islam.. serta buku2 yang berkaitan dengan islamic.. i lebiu lah en hubby... hihi...

daa u'olls... have a nice day... :)

buKa PuaSa

assalamualaikum u'olls...

kira-kira ar kan ada 3 hari lagi je shaye ganti puasa... huhhh harap2 sempat la shaye ganti puasa dalam masa 3 hari nie..  pastu dah lega... xde hutang2 dah puasa... so, arini (11 July 2011) shaye berbuka kat luar.. biasa shaye masak je n berbuka kat rumah... disebabkan arini ade hal sket ikut en hubby kuar g IPK >MUIS>UUP alang2 buka je la kat luar... lagi pown time berbuka kat sabah nie awal.. 6.35pm dah azan maghrib... kalau balik rumah mest xdan nak masak.. dengan jalan jem nyer lagi orang balik keje... so, yang senang lagi mudah, makan luar je... (my peberet tu makan kedai...) wakaka.... :p

so, menu berbuka arini... ialah..... (shaye belanja taw towk makan2 kali nie) hehe...
set towk 2 orang makan... lauk pilih sendri ler.....
teh 'O' ais limau...
tom yam campur yang marvelous... tapi kurang pedas... lg pedas lg sedappp...
telur dadar
daging goreng kunyit yang termasin sket... tapi abis jugak... hahaha....
kailan ikan masin... hmm bole ar... 8-)
towk esok? xtahu lagi... rasa macam nak masak mee udang... tapi... "tengok keadaan la beb" kata faizal tahir... hiks...

k daa u'olls....